NYÍLT NAP FELHŐSZAKADÁSSAL ÉS ÁTUTAZÓKKAL

2006-nyiltnap.jpg

*

2006-an26.jpg

A legnagyobb kecskeméti vas, egy An-26-os. A szállítórepülők fél évvel korábban költöztek át Szolnokról Kecskemétre.

2006-alba.jpg

Szerény függesztménnyel áll az esőben az L-39-es.

2006-jak52.jpg

Szolnokról érkezett az alapkiképző Jak-52-es. Ezen a gépen (is) dől el, hogy ki utazhat  majd Kanadába, a kiképzés következő fázisára.

2006-mi24.jpg

A 336-os Mi-24P.

2006-mi17.jpg

A szolnoki forgószárnyas aviátorok páholyánál jobb hely aligha akadt a bázison. Hogy milyen látványért másztak fel a Mi-17-es tetejére? Lásd lent.

2006-firetruck.jpg

Statikus bemutató tűzoltó módra.

2006-kraz.jpg

A Kraz elé akasztott hajtómű valaha MiG-15-ösben süvített. A betont most nem ezzel szárították fel; a gyorsan átvonuló eső után újra kisütött a nap.

2006-szu22-1.jpg

Olaszországi turnéról tartanak hazafelé a lengyel Szu-22-esek. Swidwin azonban messze van, a négy póttartály dacára le kell szállni tankolni.

2006-szu22-2.jpg

Szu-22-es száll le a kecskeméti pályára, méghozzá egy szépséges kétüléses UM.

2006-szu22-3.jpg

Vízfüggönyt és fékernyőt húzva lassul az együléses M4-es.

2006-szu22-4.jpg

A tankolás után továbbinduló kötelék búcsúzó áthúzása. Ezért a látványért másztak fel a helikopteresek a Mi-17-esre.

2006-an26-2.jpg

A Szuhojokat kísérő An-26-os is tovább(sz)áll.

* * *

Fotó: Szórád Tamás