NYÍLT NAP FELHŐSZAKADÁSSAL ÉS ÁTUTAZÓKKAL
*
A legnagyobb kecskeméti vas, egy An-26-os. A szállítórepülők fél évvel korábban költöztek át Szolnokról Kecskemétre.
Szerény függesztménnyel áll az esőben az L-39-es.
Szolnokról érkezett az alapkiképző Jak-52-es. Ezen a gépen (is) dől el, hogy ki utazhat majd Kanadába, a kiképzés következő fázisára.
A 336-os Mi-24P.
A szolnoki forgószárnyas aviátorok páholyánál jobb hely aligha akadt a bázison. Hogy milyen látványért másztak fel a Mi-17-es tetejére? Lásd lent.
Statikus bemutató tűzoltó módra.
A Kraz elé akasztott hajtómű valaha MiG-15-ösben süvített. A betont most nem ezzel szárították fel; a gyorsan átvonuló eső után újra kisütött a nap.
Olaszországi turnéról tartanak hazafelé a lengyel Szu-22-esek. Swidwin azonban messze van, a négy póttartály dacára le kell szállni tankolni.
Szu-22-es száll le a kecskeméti pályára, méghozzá egy szépséges kétüléses UM.
Vízfüggönyt és fékernyőt húzva lassul az együléses M4-es.
A tankolás után továbbinduló kötelék búcsúzó áthúzása. Ezért a látványért másztak fel a helikopteresek a Mi-17-esre.
A Szuhojokat kísérő An-26-os is tovább(sz)áll.
* * *
Fotó: Szórád Tamás