A Nagyvas szeme című bejegyzésre érkezett visszajelzések is igazolják, hogy a MiG-29-es bizony nehezen felejthető típusa volt a Magyar ...
Pályamódosítás IV.
Azzal, hogy a szolnoki Repülőtiszti Főiskolán az 1993-ban újraindult hajózóképzés néhány rövid év után megszűnt, számos fiatalember ...
NYÍLT NAP FELHŐSZAKADÁSSAL ÉS ÁTUTAZÓKKAL
*
A legnagyobb kecskeméti vas, egy An-26-os. A szállítórepülők fél évvel korábban költöztek át Szolnokról Kecskemétre.
Szerény ...
A Nagyvas szeme
- A 29-es lokátora jóval inkább műszaki barátra sikerült, mint az elődöké. Egyszerűbb volt a hibabehatárolás és a javítás. Ennél a ...
Színkavalkád
Az Air Base blogon már volt szó a repülőgép-hordozókon szolgáló kiszolgáló és műszaki személyzet öltözékéről. Akkor munkavédelmi ...
FALCON ÉS FULCRUM A NYITOTT KAPUK MÖGÖTT
A kecskeméti repülőbázis 1990. augusztus 19-én egy különleges nyílt nappal várta a látogatókat. A különlegesség kelet és nyugat két vezető ...
Levegőben a finn Mi-8-asok
Ma délelőtt másodízben emelkedtek a levegőbe azok a Mi-8-as helikopterek, amelyeket Finnország adományozott Magyarországnak. Az első repülésre ...
Emberek a csíkon
A repülőműszakiak közül sokan nem a hangárban és a kapcsolódó műhelyekben dolgoznak, hanem az állóhelyek betonján, a zónában vagy, ahogy ők ...
Öt év, hatezer óra
A hazai Gripen közösség öt éve üzemelteti a típust, amellyel szeptemberben érték el a hatezredik repült órát. Az évfordulók és jelentősebb ...
Alkotók - Juhász "Juci bácsi" János
A repüléssel kapcsolatos alkotások egyik fajtája a repülőgépek valósághű oldalnézeti grafikája. Ilyen díszlapokat szinte minden ...